King Crab Activity
Kongekrabbe safari vinter
I Kirkenes regionen kan du velge mellom forskjellige kongekrabbe safari med forskjellige leverandører. Felles for alle turer er at du får en fantastisk naturopplevelse i et flott vinterlandskap. Du er faktisk med å trekke opp teiner enten på isen eller ut i fjorden. Alle turer inkl henting på hotellene i Kirkenes eller Hurtigrutekai (bortsett fra Visit Bugøynes som har oppmøtested i Bugøynes), varm bekledning, sko, og et fersk kongekrabbemåltid. Du kan velge mellom: – turer ut på isen med snøskuter både på dagtid eller kveld – turer ut på isen i slede med snøskuter både på dagtid eller kveld – tur med båt ut på fjorden. Ta kontakt med de forskjellige leverandører for mer info eller med Bookingskontor i Kirkenes.
Tidsrom: 01.12 – 30.04 Alle dager min 2 personer   inkludert guide, varm bekledning, kongekrabbe måltid

For mer info og booking:

Barentssafari Konge krabbe Safari

Snowhotel Kirkenes Konge krabbe Safari