Tur
Sommer utflukter

Avstand er ikke et problem i Kirkenes. Vi har plass, vakker natur med fjorder, fjell og Taiga-skogen i Pasvik. Vi tilbyr spennende turer (mange privat uten andre gjester), matopplevelser i verdensklasse og hos oss kan du bli med på Kongekrabbesafari og nyte et ferskt måltid. Kirkenes er en av de beste stedene til å observere midnattssolen. Bli fascinert av 24 timers solskinn og dagslys. Og bruk de lange dagene til å dra på en av våre flotte utflukter. Velkommen!

Klikk her for Kirkenes sommerguide 2023

De fleste av våre sommerutflukter starter 1. mai og varer til 30. november. I samarbeid med alle lokale operatører har vi samlet de besteutfluktene. Turene passer også for alle som kommer eller reiser med Hurtigruten. Turer kan bestilles på det lokale bookingkontoret (Dr. Wesselsgate 15B) eller direkte fra turoperatøren. Vennligst bestill turene på forhånd (minst 24 timer). Alle turer krever minimum 2 personer. Henting fra Thon hotell, Scandic hotell eller Hurtigrutekai i Kirkenes er inkludert. Alle våre medlemmer og leverandører følger gjeldende sikkerhetsanbefalinger og er til enhver tid oppdatert. Flere av våre medlemmer er miljøsertifisert. Ha en trygg tur!

Rull til toppen