Gaute-krabbe-01a-1-768x432
Kogekrabbe Safari med elektrisk UTV

Opplev Kongekrabbe Safari med elektrisk UTV tilbudt av Eight Seasons. Tilgjengelig fra 2. juni til 30. september 2023, finner dette spennende eventyret sted eksklusivt på fredager, lørdager og søndager.

Start reisen din ved å bli transportert med bil fra sentrum av Kirkenes til den vakre Neidenfjorden, en 20-minutters kjøretur. Ved ankomst kan du hoppe om bord i deres miljøvennlige elektriske UTV-er for en kort kjøretur til stedet der krabbepottene venter. Delta i å trekke opp pottene og opplev spenningen ved å oppdage disse praktfulle skapningene.

Etter den vellykkede fangsten blir krabbene fagmessig tilberedt og servert i en tradisjonell samisk lavvo, noe som gir en autentisk touch til matopplevelsen. Fordyp deg i atmosfæren i denne koselige teltlignende strukturen mens du nyter smakene av fersk tilberedt krabbe.

Kongekrabbe Safarien varer omtrent 3,5 timer, med start kl. 13:00 og avslutning kl. 17:30. Transport fra sentrum av Kirkenes og et fristende krabbemåltid er inkludert i pakkeprisen. Vær oppmerksom på at gyldig førerkort for bil er påkrevd for å kjøre UTV-en.

Dette uforglemmelige eventyret er designet for grupper på 2 til 8 personer, noe som sikrer en personlig og engasjerende opplevelse. Oppdag Arktisk villmark, nyt deilige retter og skap varige minner med Eight Seasons’ Kogekrabbe Safari med elektrisk UTV.

Mer info og booking: https://www.8arstider.no