Sleeping
Opplevelsespakke for hele familien (hele året)

Pakken egner seg for familier med barn fra alder 4 år, og ta gjerne bestemor med også. Dere får et fint innblikk i livet i Nord og også spennende opplevelser som Kongekrabbesafari og hundekjøring. Du blir ivaretatt fra ankomst til avreise og får også varme klær under båtturen. Passer for alle som har lyst på en uforglemmelig opplevelse sammen.

SESONG: Pakken kan bookes hele året

VARIGHET: 2,5 dager / 2 overnatting

INKLUDERT
Lokal sightseeing i Kirkenes og til den russiske grensen
Kongekrabbe safari med båt (varm bekledning inkl) med Kongekrabbe måltid,
2 overnattinger, frokost, transfer fra/ til hotel for alle utflukter

OVERNATTING
Her kan du velge mellom hotell i Kirkenes inkl frokost (Thon eller Scandic Hotell) eller en høystandard hytte «Gamme» inkl frokost og middag, plassert 6 km fra Kirkenes i vakre omgivelser ved fjorden.

OPTIONAL
Transfer fra/til flyplass eller Hurtigrutekaia

DAG 1: Sjekk inn på hotellet eller på hytte, familierom
13.00 henting på hotellet. AKTIVITET: KIRKENES SIGHTSEEING OG RUSSISKE GRENSEN På denne turen får du på bare 2 timer en interessant oppsummering om Kirkenes historie, dagligliv, forhold til Russland, klima og mye mer. Omvisning gjennom byen Kirkenes og omegn inkl besøk på to utsiktspunkter, den russiske grensen og gruvebyen. Etterpå transfer til hotell. Tilbake 15.00.
DAG 2: Frokost.
Henting på hotellet kl 10.00. AKTIVITET: KONGEKRABBESAFARI MED BÅT inkl fersk kongekrabbe måltid servert om bord båten, mulighet til havfiske, kaffe og te. Transport tilbake til hotellet med ankomst 14.00.
17.00 henting på hotellet: Besøk hos Snowhotel Kirkenes med omvisning, 3 retters middag i restaurant «Låven», transfer tilbake med ankomst på hotellet 21.00
DAG 3. Frokost.
Henting på hotellet kl 09.00. Sightseeing til Pasvikdalen med besøk på Nasjonal park senter og info senter om brunbjørn. Filmvisning. Her kan man også ta seg en runde i den botaniske hagen eller kjøpe seg dagens lunsj i Cafeen. Transfer tilbake til Kirkenes med ankomst kl 12.00.

*rekkefølgen av utfluktene kan endres

MER INFO: ta kontakt med info@bookingkirkenes.no, tlf 78 99 50 80

BOOKING: min 4 personer

Pakken kan bookes av alle som er i normal fysisk form. Pakken krever ikke spesielle kunnskaper eller at man er veldig sporty.
Du blir ivaretatt fra ankomst til avreise og får også varme klær under alle ute aktiviteter.

For flere pakke- og aktivitetstilbud i Kirkenes:
www.bookingkirkenes.no