shutterstock_493161724-e1519650464156-1024x682
Opplevelser i Kirkenes til enhver smak – året rundt

Her finner du et utvalg av pakker som inkluderer både overnatting og aktiviteter. Vi har utallige andre ideer så bare fortell oss hvem du er og hva du ønsker: årstid, aktiviteter, hvor mye tid har du hos oss i Kirkenes osv. Så kan vi komme med et forslag som passer akkurat deg og dine medreisende.

Visit Kirkenes har 18 medlemsbedrifter som jobber tett i lag. Vår medlem Booking Kirkenes er ekspert på å sy sammen en tur til deg med alt du måtte ønske.
Dette inkluderer også pakker over flere dager med overnatting og opplevelser. Pakkene inkluderer all transfer og du blir ivaretatt fra ankomst til avreise, varme klær og nødvendig utstyr er inkludert på alle aktiviteter.

Flyturen fra Oslo tar kun 2 timer og det er direkte forbindelse til Kirkenes med både Norwegian og SAS. Transfer fra flyplassen til Kirkenes tar 15 min.

Vi skreddersyr dagsturer eller turer med overnatting til både vennegjenger, familier, bedrifter eller kjærestepar.
Bruk vårt lokalt kunnskap så lager vi en pakke som passer best til deg eller din gruppe.

Sommer eller vinter?
Skal du oppleve sommer og aktiviteter som Kongekrabbeturer med båt, lyse netter, vandringer, ATV turer eller turer med el skykkel så må du reise mellom Mai til August til Kirkenes.
Skal du oppleve vinter, kulde, Kongekrabbeturer med snøskuter, husky turer og Nordlys så måd du reise mellom Desember til Mars til Kirkenes.
Nordlys er en del av opplevelsen helt fra Sep til Mars.
Et tips fra oss infødte: September måned er fantastisk fint her hos oss med et fyrverkeriet av høstfarger. Dagen er ofte solfylt mens nordlys danser over himmelen på kvelden.

For program forslag og pristilbud sender du mail til info@bookingkirkenes.no, eller ring oss 78 99 50 80

For flere pakke- og aktivitetstilbud i Kirkenes:
www.bookingkirkenes.no

Rull til toppen