northern light cabins northern light 2 (1 sur 1)
Høst Aurora Tur (Sep-Okt)

Høsten i nord er kanskje den beste tiden for å se nordlyset. Bo i Gamme Nordlys-hyttene, se etter nordlyset med AuroraExpress og topp det hele med en spennende husky-vogntur! Ellers kan du nyte den vakre høsten i nord. Frokost og 3-retters middag inkludert.

SESONG: 01.09 – 20.10.

VARIGHET:3 dager/2 netter

INKLUDERT:
2 netter overnatting i Gamme hytte (en natt kan byttes til Snowhotel på forespørsel, vi anbefaler den andre natten)
Frokost og treretters middag i vår unike gårdsrestaurant Låven, med fantastisk utsikt til fjorden.
Hentetjeneste på flyplassen, Kirkenes eller Hurtigruten
Transfer tilbake til flyplassen, Kirkenes eller Hurtigruten
Jakt på nordlyset med AuroraExpress (busstur)
Husky vogn
Tilgang til Snowhotel og Reindeer/Husky og valpefarm
Badstue
Bagasjeservice

DAG 1: Henting på flyplassen, båthavna eller Kirkenes Fra 11:00 Innsjekking
19:00 Treretters middag
21:00 På jakt etter nordlyset med buss, kjører vi mot grensene til Russland og Finland for å søke etter nordlyset. Varighet ca 3 timer.
Overnatting i Gamme nordlyshytte
DAG 2: 08:30-09:30 Frokost
10:00 Husky Wagon. Du får din egen huskypakke og en kjører til å kjøre deg rundt i det naturskjønne området ved fjorden. Varighet ca 1 time (inkl ca 5 km vogntur)
19:00 Treretters middag 21:00 Isbaren er åpen