Snowhotel Kirkenes
Kirkenes Snowhotel 365 ligger 6 km fra Kirkenes, i Sandensdalen. Vi tilbyr både overnatting i  snowhotel men også varme hytter. Og dette hele året rundt!

SNOWHOTEL: Velkommen til Snowhotel Kirkenes 365 – det mest spesielle hotellet i Kirkenes! Som det første hotellet fullstendig laget av snø og is, presenterer vi stolt at vi har åpent 365 dager i året! Opplev et virkelig Winter Wonderland, alle årstider.

Passer for både par og familier, frokost og middag er inkludert. I leiren vår er det mye moro å gjøre, med huskyer, valper og reinsdyr.

Lev drømmen din og sov en natt i en verden av snø og is.

Enten du opplever den hvite vinterverdenen, den grønne sommeren eller den oransje og gule høsten, vil det frosne underverket Snøhotellet venter på deg. Hele året kan du til og med oppleve en natt i snøen for halv pris.

Snowhotel Kirkenes åpnet for første gang i 2006 med 8 rom, og en liten isbar (og en rein). Siden den gang har vi vokst mot skyene, og er nå et av de mest berømte ishotellene i Norge, og i verden. Tanken vår var å skape noe unikt og naturlig. Idyllisk plassert, med skogen og fjellene bak og den arktiske fjorden foran.

HYTTER: Hyttene våre er inspirert av den tradisjonelle jakt- og fiskehytta, «gamme», som du finner i villmarken i Lappland – de samiske områdene i nordkalotten. Hvis du søker overnatting i Kirkenes, vil våre Gamme nordlyshytter uten tvil oppfylle dine forventninger.

Gammene er åpne hele året. I vintersesongen inkluderer de frokost og en 3-retters middag i vår unike gårdsrestaurant Låven, med en fantastisk utsikt mot fjorden. I sommersesongen, når de er til lav pris, er middag valgfritt.

Lokasjon:
Rull til toppen