Booking Kirkenes

Vår bedrift Booking Kirkenes (Pasvikturist AS) ble grunnlagt i 1990. Vi tilbyr lokale utflukter hele året og driver bookingkontor og gavebutikk i Kirkenes sentrum. Vi tilbyr også turistkontorservice inkludert gratis kart og generell informasjon om området. Våre lokale ansatte kan hjelpe deg under ditt opphold i Kirkenes.

Siden 2020 er vi Miljøfyrtårn-sertifisert og vi er utrolig stolte. Vi har nå synlige bevis på at vi tar ansvar, og et konkret verktøy for å jobbe med kontinuerlige miljøforbedringer og grønn omstilling. Vi oppfordrer alle bedrifter til å ta steget mot en bærekraftig fremtid! Les mer på vår hjemmeside: https://www.bookingkirkenes.no/no/eco-lighthouse/

Booking Kirkenes er medlem av Reisegarantifondet: www.rgf.no
Organisasjons nummer Booking Kirkenes – Pasvikturist AS: 992289171

Vi ordner

• utflukter i Kirkenes og omegn hele året (booking kontor)
  • private turer med lokal guide i våre minibusser
  • transport
  • guiding
  • pakketurer med overnatting
  • informasjon om hele regionen, lokalt kunnskap, forslag hva du kan gjøre på egenhånd

Vi skreddersyr turer slik at våre gjester – både innen privatmarkedet og bedriftsmarkedet, får dekt behov og ønsker de måtte ha.
Trenger du et tilbud, ta gjerne kontakt med oss.

Hvordan bestiller du?

Turer bestilles på nettsiden https://www.bookingkirkenes.no/shop/
Dette er ikke en «online booking» men du sender en forespørsel via nettsiden som vi mottar.
Etter dette satser vi på personlig service.
For andre henvendelser eller spørsmål kan du gjerne sende oss en epost, vi svarer rask og effektiv.
e-post: info@bookingkirkenes.no

Vi forblir små for å levere de store opplevelsene

Hos oss kan du booke alle aktiviter på en plass. Vi svarer raskt og det er enkelt å forholde seg til våre bookings sider der du kan finne alle turer i område. Sjekk her: https://www.bookingkirkenes.no/shop/
Om du foretrekker å prate med noen så kan du gjerne ringe oss eller sende oss en epost.

Personlig – Ærlig – Profesjonell

Vårt bookings kontor ligger i Kirkenes, Norge sentralt i gågata. Vi er ekspert på lokale opplevelser. Hos oss kan du booke alle utflukter som er tilgjengelig i Kirkenes og område.
I tillegg har vi lokal kunnskap og kan gi deg tips om vandreturer, matsteder og andre ting som må oppleves i Kirkenes.
Eller vil du kjøpe lokale suvenirer så kan du besøke vår gavebutikk.

Våre 3 ansatte snakker norsk, engelsk og tysk .
I tillegg jobber 10 erfarene guider og reiseledere med lokal forankring for oss.

Vår filosofi

En unik opplevelse starter alltid med detaljene. For å ta hånd om gjestene på en personlig, fokusert og profesjonell måte, har vi valgt å være små og effektive. Vi har snart 30 års erfaring som arrangør i Kirkenes, og vet hvordan utflukter og aktiviteter blir til små og store eventyr. Hos oss får gjestene alltid det beste vi kan by på.

Booking Kirkenes har 100% lokal forankring og er lokal eid.
Våre ansatte er i langtidsstillinger og har bodd her i mange år. Vi samarbeider tett med lokale leverandører og små familie bedrifter. Vårt kontor ligger sentralt og lett tilgjenelig og uansett hva vi driver med, vi bruker lokalt!

BareLogoFarge