IMG_20180204_121105
Story telling med lokal guide
Pasvikturist har spesialisert seg på lokale utflukter i komfortable minibusser med lokal story telling. Her får du vite mye mer enn det som står i reiseguiden din. Turen kan også kombineres med besøk på snowhotel, Grenselandmuseuem og andre attraksjoner. Alle våre guider er lokale og har bodd i kommunen i mange år. Vi tilbyr turer til forskjellige plasser i kommunen og i hele Øst Finnmark. Turer kjøres som private turer dvs booker du for deg og flere så blir det ikke flere andre gjester. Den beste og tryggeste måten å oppleve vår kommune Våre guider snakker Norsk, Engelsk eller Tysk og er alle lokale eksperter. – Kirkenes sightseeing og russiske grense 2 timer (på vinteren også med Snowhotel) – Byvandring 1 time – Utflukter til Pasvikdalen, Neiden, Bugøynes og i hele Øst-Finnmark I tillegg til våre egne turer samarbeider vi med de største bedrifter i Kirkenes og selger en rekke utflukter både vinter og sommer.
Tidsrom: hele året Varighet: 2 – 9 timer Alle dager fra 1 – 12 personer inkludert guide, transport fra/til hotellet eller fra Hurtigruten kai

Mer info og booking: https://pasvikturist.no/product/private-tours/

eller send oss en epost firmapost@pasvikturist.no