3_TLN_1730_Facebook__www_No_Logo_No_Frame-–-Kopi
Hundeslede turer i Kirkenes
Snowhotel Kirkenes tilbyr turer med musher, dvs du kjører ikke sleden selv. På alle turer er det 2-3 personer per slede. Vi har 3 forskjellige turer avhengig av distanse og årstid: – Husky Winter Early Bird allerede fra slutten av Oktober: De tidligste sledeturene i Europa? Vi har resirkulert siste vinters snø og laget hundekjøringsspor, så du kan ta en 5 km lang tur langs fjorden i naturskjønne Sandnesdalen. – Husky Experience: Dra på en 5 km lang tur langs fjorden i vakre Sandnesdalen, bare i full vinter. – Husky Safari: Begi deg videre ut i villmarken, på et komplett arktisk hundekjøringseventyr. – Jakten på Nordlyset med Husky: En erfaren hundekjører tar deg med hundeslede til den arktiske fjorden og vidda, for å søke etter nordlyset.
Tidsrom: 20.10 – 30.04 Varighet: 1-2 timer min 2 personer inkl guide/musher, varm bekledning

Mer info og booking: