Pasvikturist-4845
Private turer med lokal guide – Sommer (PRS01)

Bestill en minivan og lokal guide/sjåfør for en privat tur. Du bestemmer hvor mange timer, og vi kan gi anbefalinger om hvor du skal dra, og skreddersy turen kun for deg. Ingen andre gjester vil bli med, det betyr at vi ikke blander grupper, og ikke bestiller andre gjester på samme avgang. Dette er en fin måte å oppleve vårt vakre område på. Du får en personlig opplevelse med en av våre lokale guider/sjåfører. Omvisning i vår nye og komfortable minivan. Vi kan bruke tilhengeren vår til bagasjen din.

Vi tilbyr turer til ulike steder i kommunen og i Finnmark. Våre guider snakker norsk, engelsk eller tysk og er alle lokale eksperter.

For grupper større enn 8 personder vennligst send oss en e-post.

Turforslag som vi anbefaler:

– Kirkenes sightseeing, russisk grense og gruveby Bjørnevatn. Denne 2 timers turen er fullpakket med historie og mer. Kan kombineres med besøk til det berømte Snowhotel, Bordlandmuseum og andre attraksjoner

– Nordlysjakt med buss (fra oktober – mars)

– Utflukt til Pasvikdalen og besøk ved Nasjonal parksenter og informasjonssenter for brunbjørn

– Utflukt til Neiden og besøk på skoltesamisk museum

– Utflukt til Bugøynes og lokal lunsj på Bistroen

– Utflukt til Grense Jakobselv og besøk ved Kong Oscars kapell. Du kan ta et bad i Polhavet ved en vakker strand (kun om sommeren fra juni – september)

– Utflukt i hele Øst-Finnmark (Varangerbotn, Tana, Vadsø, Vardø, Hamningberg…)

Startpris 2 timer: 4000 NOK for 1-8 personer
etter 2 timer: 1200 kr pr påbegynt time (1-8 personer)

*prisen inkluderer lokal guide/sjåfør (språk: norsk, engelsk eller tysk) og transport i Mercedes varebil (inngangsbilletter og mat er ikke inkludert). Henting på Kirkenes, Kirkenes lufthavn, Hurtigrutekaia og Snowhotel er inkludert. Prisene er beregnet med start- og sluttsted i Kirkenes/Kirkenes lufthavn mellom 8.00 og 23.00. Inngangsavgifter og måltider er ikke inkludert.