KirkenesUtsikt2 (1)
Kirkenes sightseeing med lokal guide (KS06)

Vår mest populære tur! På denne turen får du på bare 2 timer et interessant sammendrag om Kirkenes historie, dagligliv, forhold til Russland, klima og mye mer. Guidet tur gjennom Kirkenes by og omegn inkl. besøk ved to utsiktspunkter, den russiske grensen og gruvebyen. Flere stopp underveis for fotografering. Guiden din vil gi informasjon og svare på spørsmålene dine. Vårt siste stopp er utsiktspunktet ”Storfjell” hvor vi får en fin utsikt over fjorden. Avgang på formiddagen passer også for alle gjester som ankommer og reiser med Hurtigruten/Havila. Turen kan kombineres med et snøhotellbesøk som er åpent hele året.

Avgangstider 09:30 og 13:00 (andre avgangstider på forespørsel)
Inkluderer lokal guide/sjåfør (engelsk-, tysk- eller norsktalende), transport i minivan. Henting i Kirkenes, Kirkenes flyplass, Hurtigruten/Havila brygge eller Snowhotel er inkludert